خبر بد برای تهرانی‌ها | پایتخت دوباره گرم می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد آلودگی هوای استان تا فردا (۵ آذرماه) ادامه دارد و دما از امروز تا دوشنبه (۴ تا ۶ آذرماه) افزایش تدریجی خواهد داشت.
خبر بد برای تهرانی‌ها | پایتخت دوباره  گرم می‌شود
کد خبر : ۵۱۴۵۳

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ آذرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و با توجه به پایداری نسبی جو در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، کاهش کیفیت هوا و گاهی کاهش دید به‌ویژه در نواحی پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

از صبح دوشنبه (۶ آذرماه) با گذر موج ضعیفی به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد و بهبود تدریجی کیفیت هوا مورد انتظار است و تا چهارشنبه (۸ آذرماه) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با افزایش باد و وزش باد شدید به‌خصوص در نیمه جنوبی استان و در نیمه شمالی استان گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ آذرماه) کمی ابری تا نیمه‌ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۶ آذرماه) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در اواخر وقت افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر